Als de stroom uitvalt, in jouw buurt, ziet de operator o.i.d. dit dan op een scherm?

Is het noodzakelijk om elke stroomstoring in je buurt te melden, of zien zij dit vanzelf ?? Is er iemand die alles monitort en ziet waar er iets verkeerds gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

gewoon bellen ik vermoed dat je niet de enige beller zult zijn bent maar dan zijn ze er wel sneller achter denk ik
ik denk dat je ook alleen maar moet bellen als het jezelf betreft.
tenzij het om straatverlichting gaat o.i.d