Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat zal per gemeente verschillen, bij ons moet je het dan maar zelf brengen.
Als de zakken niet doorzichtig zijn kan het zijn dat ze het wel meenemen maar dat kan ook weer afhankelijk zijn van de hoeveelheid zakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wordt er bij jullie geen gft gescheiden? Kan kan ik me bijna niet voorstellen. Maar als dat zo is kun je de zakken gewoon bij het huisvuil zetten.

Als er wel gft wordt gescheiden kun je bij de gemeente een gratis gft-bak aanvragen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet bij de gemeente navraag doen, volgens mij betaal je hier een vast bedrag voor (per gemeente verschillend). GFT wat niet in de afvalbak gaat of te veel moet je brengen naar een gemeente stort.

Soms zijn er in gemeenten ook plaatsen waar je het zo mag storten.

Antwoord op je vraag is meestal ook wel te vinden op de website van je gemeente.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier lijkt me maar een antwoord op mogelijk, informeer bij de gemeente. Iedere gemeente heeft hier zijn eigen regels voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op veel plaatsen in NL mag jet het op een bepaalde dag gratis naar de stortplaats brengen. In Apeldoorn is dat op vrijdagmiddag. Maar dat zal per gemeente verschillen. Het makkelijkst is dat je even je gemeente belt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding