Wordt het volgende week nog mooi weer?

of is het weer over..... mijn plantjes verzuipen helemaal

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.1K

Antwoorden (8)

Er zijn nog genoeg regendruppeltjes te zien bij de verwachting voor volgende week:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou best wel eens kunnen.....

Toegevoegd na 53 seconden:
Want...., het is amper augustus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nog te verwachtte weer bestaat heel vaak uit weer wat we al een tijdje gehad hebben.
Waarschijnlijk gaat een groot deel van de nog resterende zomer ook zo verlopen, niet slecht, niet goed.
Pas halverwege september verwacht ik ander/ beter weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de onderstaande website kan je de weersverwachting voor de eerstkomende 14 dagen opzoeken voor je eigen woonplaats.

Houd er rekening mee dat het moeilijk is om langer dan 7 dagen vooruit te voorspellen. Volgens mij kan Eddijst dat beter dan de KNMI! We krijgen vast weer een prachtige nazomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaatjes onderin de potten en dan ben je dat probleem kwijt. Heb je ze gewoon in de tuin staan dan is er ook niks aan de hand. De natuur red zich wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eerste 3 weken blijft het nog zo met uitschieters naar boven en naar beneden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het de volgende week beter weer wordt? Ik hoop van wel. Regen hebben we voorlopig weer genoeg gehad.
Maar ook bij veel regen hoeven je plantjes niet te verzuipen. Zorg voor een goede afwatering. Haal de schalen onder de potten vandaan bij langdurige regen, zodat de plantenwortels niet kunnen gaan rotten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het wordt weer prachtig.