Het is dus zoals je zelf al aan geeft een gewone appelboom.
Maar de appels zijn nu nog niet echt eetbaar.
Pas in de herfst smaken ze lekker . Maar nog lekkerder zijn ze als je er een appeltaart van bakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor die kan je eten want het is een gewone appelboom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja
Ja die is eetbaar; Gewone appel; Zou zomaar een pink lady oid kunnen zijn.

Alle appels van groot formaat (Dus niet de 3 cm kleine dingetjes die je wel eens ziet in parken) zijn kunstmatig gekweekt, hetzij doorkruising in het verleden, danwel door modernere technieken in de laatste jaren, en zijn eetbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord geef je zelf al ; het is een appelboom. Welk ras is bijna onmogelijk om te zeggen, ZELFS als je een appel in je handen hebt.

Of ze eetbaar zijn : in principe wel ; er zijn bij mijn weten geen giftige appels . behalve die ene van Sneeuwwitje, en die groeien hier niet. Of ze ook lekker zijn hangt af van het weer, de neerslag, de soort, hoe lang ze gerijpt zijn enzovoort, maar eten kun je ze altijd. Valappels wel zo snel mogelijk verwerken, want die gaan snel kapot. Je kunt ze zo eten als ze gaaf zijn, maar ook verwerken in appelmoes oid (dan zijn zelfs zure appels lekker, als je er maar genoeg suiker bij doet), of in plakjes drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Éen beetje merkwaardige vraag wordt hier gesteld lijkt me
Maar des niet te min De appels van deze appelboom kan je
eten. Ze lijken wel me wel nog niet rijp te zijn. Vandaar dat
je nu moeielijk het soort kan bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de jonagold appel is erg goed eetbaaR