Wat is er mis met onze Acer?

Twee maanden geleden kochten wij een Acer.
In heel veel blaadjes zitten gaatjes. We zien nergens één of meerdere rupsen. We hebben de leverancier aangevreten blaadjes laten zien. Die zegt: niets doen. Dit gaat vanzelf over. Elders op internet zien we het tegenovergestelde. In korte tijd is heel de boom de klos. Andere planten en bomen mankeren niets. Ook een Acer verderop die we al jaren hebben doet het prima. Wat is de oorzaak en wat moeten wij doen? Dank voor alle adviezen. Onze tuin is ons paradijsje!

Picture for question
9 maanden geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Om te weten wat er mis is met je Acer, is het belangrijk om de symptomen te analyseren. Probeer te achterhalen wat er precies gebeurt wanneer je de laptop aanzet, of wanneer je bepaalde taken uitvoert. Als je de symptomen kunt omschrijven, kun je op zoek gaan naar een oplossing.
Bronnen:
5 maanden geleden