mijn tuinslang dichtgedraaid, maar de waterkraan vergeten dichtdraaien.Dit ong 24h.Hoeveel kost dit?

Gezien er wel nog water uitloopt zal het hoogstwaarschijnlijk wel nog een bedragje zijn.Het is geen volle straal , maar toch 24 h een miezerige straal.Toen ik thuiskwam zag ik toch dat mijn platen beetje nat waren een een grote plas water ih midden van mijn terras.

een jaar geleden
in: Tuin
2.1K
crispy
een jaar geleden
Je kunt dit zelf wel een beetje berekenen. Als je die tuinslang op dezelfde manier laat lekken en je kijkt hoelang je erover doet voordat een emmer van 10 liter vol is, dan kan je simpel berekenen hoeveel je in 24 uur hebt weggelekt.

Antwoorden (1)

Kosten drinkwater 2022: € 0,87 per kuub (1 m³ = 1.000 liter)
De kans dat er 1.000 liter is 'weggelekt', lijkt me klein. Zal (Veel) minder zijn.
een jaar geleden