Een verbindingsstukje van tuinslang is in regenpijp terecht gekomen, wat nu?

Ik wilde de regenpijp met een tuinslang open laten gaan toen ben ik wat met de slang heen en weer gegaan en toen is het verbinding stukje van de slang af geschuurd endat zit nu in de regenpijp..... Wat kan ik doen????
En is dat überhaupt erg?

3 jaar geleden
in: Tuin
2K

Antwoorden (2)

Waarom zou het erg zijn? Ligt er een beetje aan hoe groot het stukje slang is, of het de doorvoer blokkeert... Waarschijnlijk spoelt het stukje tuinslang met de volgende groet regenbui vanzelf wel door!
3 jaar geleden
ronron1212
3 jaar geleden
Dat zou ik een ontstoppingsbedrijf laten komen.
Angelina675
3 jaar geleden
Het is koppelingsstuk van gardena, om te sproeien
ronron1212
3 jaar geleden
Een ontstoppingsbedrijf kan zorgen dat je regenpijp weer goed door loopt zal weleen riool probleempje zijn.
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Ah, ik begreep dat "open laten gaan" niet zo goed....
Als je met verbindingsstukje bedoelt een koppelstukje om twee slangen aan elkaar te koppelen of de slang te verbinden met de kraan of het spuitstuk kan dat geen kwaad. Die dingen zijn zo klein, dat de de boel niet verstoppen en op den duur zullen ze wegspoelen na een hoosbui.
Toegevoegd op 08 augustus 2020 12:35: afbeelding
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Angelina675
3 jaar geleden
de linkse is het