waar vind ik kattenschrikdraad voor KLEINE tuinen?

Ik heb een minituintje, ttz eigenlijk een koertje. Nu wil ik kattenschrikdraad kopen, maar vind alleen dingen die echt voor een tuin zijn: 200 meter draad, palen van een meter hoog enz. Kan ik dus niks mee.
Daarom zoek ik een soort miniversie, voor tuinen die niet zo mega zijn...

6 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Kattenschrikdraad voor kleine tuinen is te vinden bij veel tuincentra, bouwmarkten en online winkels. Kijk vooral naar de afmetingen van het draad om te zorgen dat het past bij de grootte van je tuin.
Bronnen:
een maand geleden