Waar kan ik een tuintrapje kopen?

Ik zoek een trapje (hout of ander materiaal) zoals op de foto. Ik heb het in bouwmarkten en tuincentra geprobeerd, maar kan het niet vinden. Bestaat dit soort trapjes wel kant en klaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het wel gedaan, maar hij "pakt" niet.
Ik ga nog een poging wagen.

Het beste antwoord

Dit soort trapjes zie je ook vaak in kelders. Ze worden door een timmerbedrijf op maat gemaakt. Je kunt ze niet kant-en-klaar kopen.

Je zou een timmerman kunnen vragen er eentje te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

k vrees, dat je dit zult moeten (laten) maken. Het kan niet in een blisterverpakking, dus willen de bouwmarkten het liever niet verkopen. Bovendien zijn er geen standaardmaten. Maar een timmerman maakt het zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh ben jij mss L..S?
Zo'n trapje is niet te koop in de winkel.
Ik werk in een tuincentra en hebben nog niet eerder zo'n trapje gehad.
Dit word echt op maat gemaakt.
Misschien eens proberen bij een timmerbedrijf, of vragen als je een handig familielid hebt.
Tegenwoordig hebben de mensen een stenen trapje.
Dus zo'n houten trapje zie je steeds minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er niet een school in de buurt waar kinderen opgeleid worden tot timmerman.
Hier kun je werkstukken (trapjes?) kopen tegen kostprijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk niet in de winkel? Kijk anders op marktplaats ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit soort trapjes is maat werk , dit moet door een timmerman ter plaatsen ingemeten / opgemeten worden en aan de hand van de maten ( hoogte ) word het tuintrapje gemaakt, omdat echt maat werk is zal het niet mogelijk zijn om kant en klaar tuintrapjes te verkopen in de bouwmarkt het beste is op zoek te gaan naar een goede timmerman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze trapje kom je heel vaak tegen op boten, dus ik denk dat je hem in een winkel kan kopen voor boot benodigdheden of op een botenbouw dus op een werf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te koop in de winkel.
Misschien op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet perse van hout hoeft te zijn, is de trap in de link misschien iets. En dan nog maar hopen dat ie past.
13 jaar geleden
www.kuypersdesign.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow! Die glazen trappen zijn écht mooi.
Voor mijn prutstuintje is dit te hoog gegrepen.
Maar als ik in huis nog eens een trap nodig heb, dan zal ik daar eens goed gaan kijken.
Hoi Esme...niemand in je kennissenkring die handig is met hamer en spijkers/schroeven?
Anders zou ik tuinplanken kopen die zijn er in verschillende afmetingen en ook betaalbaar.
Een plank van circa 2.20 kost dacht ik 3.50 euro...ik denk dat je er voor zo`n trap misschien een stuk of 5 nodig hebt dus kost het hout je 17-18 euro en dan nog schroeven erbij,dan heb je voor een prikkie weer een keurig stevig trapje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ter compensatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb inmiddels diverse offertes aangevraagd en de kosten zijn hoog. Een plank van 4cm dik en 23 cm, breed kost tegen de 200 euro en dan het maakloon nog. Het moet natuurlijk stevig hout zijn, want het trapje hangt zomer en winter buiten.
Die zal je waarschijnlijk op maat moeten laten maken.
Deze winkel laat je online een offerte maken op basis van jouw behoefte:

http://trappenwinkel.nl/maatwerk.php