Waar kan ik een soort zandzuig machine kopen voor de tuin?

Het is een kado voor iemand in Soedan. Door het weer is er altijd veel zand in de achtertuin. Dit moet steeds weer schoonmaken met stoffer en blik, wat heel erg vermoeiend is!

Ik wil dus graag een soort zandzuig machine kopen. Ik weet eigenlijk niet eens of dit ook zo echt heet en of er zoiets bestaat. Er bestaat wel een grote variant, maar ik ben echt op zoek naar een kleiner machine dat ook meegenomen mag worden in het vliegtuig.

Ik hoor het graag! Thanks!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Karcher heeft allezuigers. Wij hebben er ook eentje, wel een wat oudere maar die zuigt zand, aarde, water, blaadjes en al dat soort rommel zonder moeite op. Ze zijn onder andere te koop bij de Gamma, Praxis en andere bouwmarkten maar ook bij de BCC.

http://www.bcc.nl/search?fh_location=%2F%2Fcatalog01%2Fnl_NL%2Fchannel%3E%7Bm2ebcc2enl%7D&search=alleszuiger