Hoe kan ik mijn schutting met spleten afschermen voor mijn privacy?

Ik heb een houten schutting met spleten ertussen. Ik zou graag meer privacy willen.
Ik heb al zwart worteldoek tegen de schutting gehangen maar dit raakt los.
Een nieuwe schutting is geen optie aangezien het een huurwoning betreft.

Heeft iemand een goedkope oplossing zodat ik van de zomer rustig in mijn tuin kan zitten zonder begluurd te worden.

(Klim op is ook geen optie)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
8.7K
paulus811
8 jaar geleden
Begluurd? Is dat zo of denk je dat alleen maar?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Paulus, je zult verbaasd staan hoeveel er 'gegluurd' wordt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tuinhouten planken ertussen/tegen bevestigen kan ook.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou het worteldoek tussen de planken door bevestigen. Staat veel mooier. Eerste plank losschroeven, doek aan de plank van de buren of de paal vastmaken met een latje zoals Eddijst zegt, tussen de planken door schuiven, en bij de laatste plank weer vastzetten.

Antwoorden (4)

Er zijn posters te koop , zomerposters , bijv. met koeien of een windmolen en koeien maar ook oosterse en nog meer variatie. Bij de Action, dus ook niet duur.

Deze zijn voor de tuin, voor buiten bedoeld. Ik zelf heb ze op een muurtje gehangen, maar je kunt ze natuurlijk strategisch ophangen voor de spleten. Is niet duur, maar ligt uiteraard aan het aantal spleten ;-)

Succes ermee!

Toegevoegd na 13 minuten:
Wat je ook kunt doen , heb ik zelf ervaring mee , is met oude parasols een eigen hoekje maken . Je kunt ze zo zetten, geknikt dat je alle kanten kunt afdekken. Bij de kringloop zijn deze parasols zeker te vinden voor een prijsje. Let wel op, ze moeten niet alleen rechtop kunnen staan maar echt kunnen 'knikken'.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Worteldoek is uitstekend, goedkoop en zeer sterk.
Maar je moet het wel met latjes vast schroeven- klemmen. en daarbij goed strak trekken.
Daarna gaat het wel 10 jaar mee.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dmv Windgaas !
Gebruiken de boeren ook, om afscherming te bieden.
Is sterker dan worteldoek.

Toegevoegd na 1 minuut:
Officieel heet het Windbreekgaas.