waarom zitten er stekels aan planten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.7K
Erna55
8 jaar geleden
Omdat niet alle planten stekels hebben, zou je de vraag beter kunnen formuleren als : " waarom hebben sommige planten stekels " .

Antwoorden (1)

Doornen en stekels beschermen een plant tegen hongerige dieren en insecten.
fremar
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Deze is beter: http://docplayer.nl/6010402-Colofon-helden-helden-druppels-berichtjes-van-buiten-4-slenterpaadjes-wilgen-en-wit-6-omgekeerde-paraplu-feestelijke-bosrank.html zie blz. 13 derde kolom eind eerste alinea.