Waar kan ik mini groenten / dwerggroenten en mini fruit zaden kopen hier in Nederland?

Ik wil graag wat mini groenten/ fruit binnenshuis laten groeien voornamelijk om ruimte te besparen in mijn niet al te groot balkonnetje.

Toegevoegd na 18 minuten:
* De ‘echte’ mini-groenten zijn die groenten die een variëteit ontwikkeld hebben waarvan de vruchten of bladeren niet groter kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
2.1K

Het beste antwoord

Ik ga altijd voor mijn bijzondere zaden naar Vreeken in Dordrecht. Een feest om te zien wat er allemaal is. Zij hebben ook een webshop. https://www.vreeken.nl
Leuk om in te struinen. (Ik heb zelf dit jaar alle soorten digitalis gekocht en gezaaid. Het zaad is van uitstekende kwaliteit. Alles is opgekomen)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je op internet Zaadhandel Van der Wal aanklikt dan kun je alles vinden wat je zoekt.