Wat voor mot/nachtvlinder is dit?

Heb een tijdje gezocht naar een goede site om ze te determineren, maar kon helaas niks vinden.. Misschien iemand hier die het wel weet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.4K
Erna55
8 jaar geleden
Prachtige foto!
Ik kan hem ook niet vinden in mijn insectengids. Heb je enig idee wat de kleuren zijn van de geopende vleugels ?

Het beste antwoord

Het is het zeer algemene gamma-uiltje (Autographa gamma)
Ook wel pistooluiltje genoemd, omdat de tekening aan de zijkant op een pistool lijkt.
Zie ook jouw foto.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hey, hartstikke bedankt!