wanneer mag je sexs hebben

vraag beantwoorden

Weet jij het antwoord?

/2500

Wanneer je maar wilt. Dat wilt zeggen; wanneer je er zin in hebt en voelt dat je er klaar voor bent. Zorg dat je ten alle tijden geen seks hebt als het tegen je zin in is; dus als iemand je probeert over te halen terwijl je eigenlijk niet wilt of durft: doe het niet! Je ouders hebben waarschijnlijk wel bepaalde leeftijd in gedachten waarop ze niet boos zullen worden wanneer ze erachter komen dat je seks hebt gehad. Bij sommige ouders is dit pas als je in het huwelijk bent getreden. Andere ouders denken hier makkelijker over. Ik wil je niet direct aanraden om niet naar je ouders te luisteren, maar probeer wel met je eigen verstand te beredeneren of zij het bij het juiste eind hebben of niet. Uiteindelijk kunnen zij je niets écht verbieden. Een "normale" leeftijd lijkt mij een jaar of 16, maar tegenwoordig zal dit wel oud gevonden worden...

als de ander ermee instemt en volwassen is, je je in een prive omgeving bevindt en je niet op de hoogte bent van geslachtsziektes bij jezelf.

even wachten tot ik er ben

Het is sex of seks...maar niet sexs.

Buiten? Dan als het 20 graden of warmer is... Binnen niet onder de 0 graden want dan bevriest hij :P

Wanneer je lichamelijk en geestelijk daartoe in staat bent, meestal boven de achttien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100