Wat is de naam van deze boom ?

Graag de naam van de boom (zo noem ik het) bij de schuur. Is het een boom of een hoge struik ? De schutting is 1.80 hoog. Is deze boom ouder dan 10 jaar ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Rieneke1
8 jaar geleden
Een esdoorn, maar welke?

Het beste antwoord

Dat is inderdaad een esdoorn, en qua ouderdom is die zeker geen tien jaar oud. Aan de dikte van de stam zou ik schatten een jaar of vier tot vijf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel dank voor de nuttige informatie.

Andere antwoorden (1)

Het is de Acer pseudoplatanus, oftewel de gewone Esdoorn