Hoe verzorg ik de plantjes van de Aucuba japonica ( broodboom ) ?

Ik heb van de bessen,( ruim een jaar liggen drogen ) de zaadjes gezaaid en tot mijn grote blijdschap komen de plantjes op ! Maar hoe verzorg ik die nu verder ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.6K

Het beste antwoord

Plant de zaailingen in een goede potgrond op een lichte maar niet zonnige plaats.
Aucuba´s zijn zeer sterke planten maar hebben een hekel aan droogte, veel wind en felle zon.
Pas verplanten als de zaailingen minstens 4 blaadjes hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo eddijst.
Bedankt voor je antwoord, ik had al bedacht dat jij het antwoord zou geven !
Jij weet zoveel :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan.