HELP: wat is de beste remedie om het zevenblad te verwijderen? Ik heb zelfs al round-up gebruikt. Helpt ook niet.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Tuin
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wieden; wieden en nog eens wieden en dat telkens opnieuw. Succes!

Het beste antwoord

Ik had m'n tuin ook vol ermee. Ik trek ze gewoon telkens uit de grond als ik er een zie. En je moet ook de wortel verwijderen. Die kan soms zo lang zijn als een flinke winterwortel.
Dit jaar heb ik er nog geen een gezien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

If you can't beat them join them. Zevenblad is eetbaar, misschien is het als groente of kruid te slijten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tik zevenblad in en druk op zoek er staan al div. antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De tuin een meter afgraven en de grond afvoeren en vervangen door verse tuingrond / potgrond.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Telkens opnieuw rooien van de wortels is de enige manier om er vanaf te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag maar aan Ruth, die weet er inmiddels alles van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad. Veel doorzettingsvermogen en niet te veel vragen beantwoorden op goeievraag.
veel mensen veronderstellen dat roundup dé oplossing is voor alle onkruidproblemen... als je wil weten wat roudup nog meer doet, moet je beslist eens kijken op: http://video.google.com/videoplay?docid=5995944862121634838