Hoe kan het dat als ik Gloor over het straatwerk besproei voor het onkruid dat er maden naar boven komen op een groot deel ervan?

Na 19 jaar hier te wonen heb ik er nog nooit geen last van gehad. Het is nu pas sinds 3 jaar als ik het straatwerk besproei dat er honderden maden naar boven komen.
Altijd op de zelfde plek. Heeft iemand hier misschien een antwoord op? Ik zit al te denken aan een lijk ofzo.

Groetjes Henry

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die maden hebben gelijk: ze maken dat ze weg komen, want chloor is niet alleen ontzettend slecht voor hen, maar voor het hele milieu.
Tip: gebruik schoonmaakazijn. Dit werkt perfect om het terras onkruidvrij te maken en het is niet schadelijk voor het milieu!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een plus zou kunnen geven op een reactie, dan krijgt Ruth die nu van me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke maar het is geen antwoord op de vraag hij wil weten hoe het kan dat er nu maden zitten en andere jaren niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, maar Ruth heeft wel volkomen gelijk.
Gebruik nooit chloor, iets giftigers bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ruth en pokemon hebben wel gelijk wat betreft het milieu, maar werk krijgt de punten. waar komen ze na negentien jaar vandaan ??? zijn er echt honderden dus van een vlieg die eitjes legt ? drie jaar op zelfde plek?

Antwoorden (5)

misschien heeft een vlieg er eitjes gelegd die zijn uitgekomen en dat dat nu maden nog maden zijn en die komen naar boven door de cloor die je gebruikt hebt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die maden proberen het vege lijf te redden, ze kunnen niet tegen Chloor. Maar....vluchten kan niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar waarom zitten er die maden nu dan en voorgaande jaren niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg het maar. ik weet het echt niet. een kadaver in de grond???
wat zou jij doen als er iemand een grote tankwagen met chloor over je huis gooit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dit vraagt omdat het in de 16 jaar ervoor nooit sprake van was. Besproeide je toen die plek ook al met Gloor? Ik kan me voorstellen dat je denkt dat daar iets moet liggen waar die vliegen eitjes leggen. Misschien een keer gaan graven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat straatwerk er al 19 jaar ligt, zal er echt niks onder liggen... want als dat al langer dan 19 jaar daar zou liggen zou er weinig meer te eten zijn voor die maden...
Maar het komt veel meer voor....(kijk maar op wwwgroeninfo.com bij tuin vol maden) Daar staan ook wat tips... maar de vriendelijkste is kokend water...

Ik denk dat het niet handig is om erg giftige producten te gebruiken, omdat je dan ook alle natuurlijke vijanden opruimt of vergiftigt....