Mijn boompjes krijgen witte takken wat is dit?

Mijn gekweekte boompjes zijn (bijna) kaal, maar de takjes krijgen aan het uiteinde een soort witte spikkels wat is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een fotootje is vaak wel handig bij dit soort vragen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat voor soort boom is het?
Z512099
9 jaar geleden
Probeer een foto te plaatsen via http://nl.tinypic.com, misschien komt er dan een gerichter antwoord.

Antwoorden (2)

Hoi, beste vragen steller. Natuurlijk heb ik de boompjes niet gezien, maar ik weet bijna wel zeker dat het meeldauw moet wezen. Dit komt ook wel op rozen voor. Je kunt een middel tegen meeldauw kopen bij bv. intratuin. Veel succes!!!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hiervoor zou je echt een foto moeten plaatsen. Het kan van alles zijn. In deze periode komt meeldauw bijna niet meer voor en al helemaal niet op de takken zelf dus dat zal het waarschijnlijk niet zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Morgen zal ik een foto maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Foto toegevoegd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe heet het struikje, er zijn soorten die dat van nature ook hebben.