Ik vind al weken rode en zwarte half verschroeide plastic hulsjes overal in mijn grote tuin verspreid.

Ik vind (april) in mijn tuin verspreid tientallen rode en grijszwarte plastic "hulsjes", ongeveer 5 cm lang en 5 mm dik. Vaak half verschroeid. Ze zien eruit als inktpatronen. Wat kan dit zijn ? Misschien resten van vuurwerk ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Het beste antwoord

Ik denk dat je buurjongentjes hebt met leuke fluitende en op het laatst knallende vuurpijltjes :).

Je koopt er veel voor weinig!
de stokjes die er aan zitten breken vaak bij de knal af, rotten sowieso eerder weg. de huls is van plastic en verschroeid tijdens het afvuren/weg vliegen van de pijl.

Past de huls in de pijltjes van de afbeelding?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heeft er iemand bij je een geweer met die soort kogelhulsjes misschien komen ze daar van
effe een foto plaatsen dan kunnen we zien wat het kan zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar dacht ik idd ook aan. Hagel hulzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn dikker dan 5 mm.
Hagel hulzen misschien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zijn dikker dan 5 mm.