Daar zijn verschillende mogelijkheden voor, zoals hieronder beschreven:

- In het najaar:
Neem vanaf eind augustus, begin september half verhoute stekken en laat ze wortelen in stekgrond. Dit kan prima buiten in de koude bak gebeuren.
- In het voorjaar:
Een andere manier is het afsteken van de worteluitlopers tijdens de periode dat de plant in rust is. (na het verliezen van de bladeren en bij vorstvrij weer) Deze kun je dan verplanten naar de gewenste plaats.