Welke maat/soort grind aanbrengen op de oprit voor campertje, zou maasgrind geschikt zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.grind-split.nl/grindplaten-splitplaten
Dat eronder en het maakt niet uit.

Het beste antwoord

Maasgrind is een prima oplossing voor een oprit,en nog mooi ook.
Wij zijn zelf ook aan het zoeken voor grind voor de oprit,en hebben
ook aan zo iets gedacht.
Nu kwamen wij uit bij de firma Hornbach,een zaak waar je bijna alles kan kopen
en dat was toch goedkoop,euro 1.50 voor 25 kilo.
Ga er eens even langs, ze hebben zo veel soorten.
burgos
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een dun laagje aangebracht op een natte kleigrond, aangelopen met klompen aan, de steentjes hechten dan goed, en blijven dus op hun plaats.
Dit werkt prima.

Andere antwoorden (1)

Maasgrind is rond grind, dat rond is geschuurd in de Maas.
Het is lastig om op te lopen en te rijden.
De steentjes rollen als het ware onder de banden vandaan.
Gebruik liever een soort split/ gravel, daar kan je uitstekend op lopen/ rijden.
Mijnsplit b.v zijn platte stukjes steen en vormen al snel een vlakke en harde vloer.
Gebruik een ondergrond van gemalen puin, net zoals je bij grind ook zou moeten doen.