Plaats gaas rondom uw tuin, maar zorg daarbij dat het gaas ook zo'n 20cm is ingegraven. Anders kruipen/graven ze onder het gaas door.
Leg een 'nep' dood konijn in uw tuin, kun je bij de Boeren Bond en op internet bestellen bij een dergelijke website. De konijnen weten dan dat ze niet in u tuin willen komen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je eens een katje kopen je weet het nooit of het helpt