Wat is het voor plant?

Het blad is lichtgroen, wat gekruld en heeft ongeveer 8 witte strepe
De steel is lichtgroen/wit gevlekt.De steel is vrij dik en stevig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Amadea
9 jaar geleden
Kan je ons ook een link geven naar waar een foto van die plant te zien is?
fremar
9 jaar geleden
http://nl.tinypic.com/
probeer via dit eens
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen.
De bloem is aan de binnenkant paars en is traanvormig.Er steekt een donkerpaarse punt uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De punt is ongeveer 10 cm lang. Hij loopt taps toe.
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt jouw foto uploaden naar bijvoorbeeld http://www.mupload.nl/ , en dan de link daar naartoe aan de vraag toevoegen.
Amadea
9 jaar geleden
Is het een tuinplant of een kamerplant? Heeft ie slechts één bloem?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een tuinplant. Hij heeft maar 1 bloem met 1 bloemblad.

Het beste antwoord

Dat zou de dracunculus vulgaris oftewel drakenwortel kunnen zijn.
Rieneke1
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
denk ik ook! +