Waar kan ik goede tuinhandschoenen kopen?

Ik wil slide gloves om te longboarden, maar i de winkel zijn ze best duur. Daarom wil ik ze zelf maken. Ik wil daarvoor tuinhandschoenen gebruiken, waar ik vervolgens schijfjes van plastic snijplank op plak. Ik vraag me alleen af waar ik stevige tuinhandschoenen kan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bouwmarkt ... Maar ik denk dat je in verhouding goedkoper uit bent met echte slide gloves.
Werkhandschoenen plastic lijm ... En ze slijten sneller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Begin anders met (2e hands) motor handschoenen. Zitten veel lekkerder en bieden ook bescherming als het een keer op snelheid fout gaat. Van een tuinhandschoen blijft dan weinig over.

Het beste antwoord

Intratuin of tuinland al geprobeerd? Welkoop heeft ook goede.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (3)

Intratuin of overvecht (Ik weet niet hoe je dat spelt) hebben meestal goede handschoenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de geitenleren handschoenen van de aldi zijn zeer goed en ook goed betaalbaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Latex handschoenen werken ook goed! Gelijk 10 pakjes inslaan bij de Action.