Onze tuinmuur is de achterkant van huur- en koopgarage's. Van wie is deze muur?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Je zegt het zelf. Het is de achterkant van andere gebouwen, dus het is geen tuinmuur. Dus niet van jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt een beetje van de inschrijving in het kadaster af. Normaliter is hier geen sprake van een gemeenschappelijke muur. Dat betekent dat de aanpalende muur van de buurman is. Je mag er dus nog geen spijker inslaan en als je dat wel zou willen is het verstandig er een houten schutting voor te zetten, anders wordt het ooit trammelant.