wie weet welke gras- helm- of zeggesoort dit is??

hij woekert en wortelt, geen idee hoe hoog hij uiteindelijk wordt want er wordt regelmatig gemaaid. hij is taai en stug en ik wil m graag kwijt maar dat lukt niet zo goed....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1K

Het beste antwoord

Als dit in het gazon zit,alles er uit steken,en op nieuw inzaaien.
Is er nu de goede tijd voor.
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
jakkes! het komt plotseling op op mn landje in frankrijk en daar ben ik te weinig om het goed in toom te houden en tussen de stenen is het lastig uitsteken.
dank voor de tip!

Andere antwoorden (1)

Het is er een van de Carex familie. Zeer wilde groeier door uitzaaiing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze vermeerdert zich door wortels, kan het dan wel een carex zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wortel opslag is ook een eigenschap van deze plant.Het is de soort. Te beheersen door te verwijderen van opslag. Zeer hardnekkig verwijderen. Nogal een miet begrepen gewas in de tuin wereld.