Dit is een: Aristolochia gigantea, ofwel: Reuzenpijpbloem

https://nl.wikipedia.org/wiki/Reuzenpijpbloem

Toegevoegd na 1 minuut:
Mooie plant trouwens :-D
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik keek op je link en het is hem !
Dank je wel voor het antwoord!

Andere antwoorden (1)

Dit is een bekerplant is een algemene aanduiding voor vleesetende planten met vangbekers waarin insecten worden gelokt, waarna ze worden verteerd. Er zijn verschillende geslachten van vleesetende planten die vangbekers ontwikkelen:
Cephalotus
Darlingtonia
Heliamphora
Nepenthes
Sarracenia
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dit klopt niet sorry, het lijkt erop dat er bekers aanhangen, maar dat is bedrog volgens mij.