Hebben egels een territorium?

Heb een nest met een egel nu zie ik op een ander plekje nog een egel of zou het dezelfde zijn?
Heb het gras gemaaid en even in de tuin bezig geweest.
Heb ik nu 2 of 1 die ik van zijn nest heb weggejaagd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een (tijdelijk) stelletje?
Het is er nog net de tijd voor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Egel

Het beste antwoord

Ze hebben wel een vast leefgebied, maar geen territorium wat ze verdedigen; zie link
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb net even gekeken en heb dus 2 in de tuin foto geplaatst lijkt wel of hij vol ongedierte zit bij oren.Zie nieuwe foto deze zat net wel lekker te eten en ik hoor de andere een eindje verderop knorren en hoesten om het zo maar te zeggen.
Weet iemand wat voor beesten dit zijn trouwens bij zijn oren of moet ik een nieuwe vraag gaan stellen.
Ene trouwens iedereen bedankt voor het meedenken!!!