kan ik planten direct (binnen 1 meter) van een conifeer poten?

Hoorde van mijn schoonvader dat dit niet kan doordat de coniferen al het water verbruiken en de planten dus dood gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
burgos
10 jaar geleden
Schoon vaders hebben altijd gelijk.

Antwoorden (2)

Wij deden het zelf wel altijd gewoon. Nooit problemen opgeleverd, houd er idd wel rekening mee dat de conifeer wel veel water nodig heeft en zorg dat er voldoende meststoffen in het grond zit. Dit is erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onze achterbuurten hebben een enorme coniferenhaag, het is er onder wel vaak droog, maar er groeit wel van alles, in ieder geval citroenmelisse, judaspenning en in het voorjaar sneeuwklokjes,,

Toegevoegd na 1 minuut:
Geen achterbuurten, achterburen! Ongewenst Eigen Initiatief (OEI) van de iPad...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Ja ja.