Kan een bloemkool herstellen nadat er een bruine kleurvorming op de bloem ontstaat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
2.2K

Het beste antwoord

Neen.

Het bruin worden van de kool heeft te maken met het afsterven van de cellen, deze maken cyaankali aan, dit is zeer giftig, het zal dan ook niet verdwijnen en na verloop van korte tijd wordt het zwart.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een bloemkool, het wit, is een bloem. Wanneer zij bruin wordt is dat een vorm van verslensen. Het bruin zal steeds zichtbaar zijn omdat dit een beschadiging is.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bloemkool een bloem??????
Waar.