Is houtcomposiet als tuinafsluiting een aanrader en waar koop ik het in belgië ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Ja, de schuttingen gemaakt van (hout)composiet zijn onderhoudsvrij en dus aan te raden voor tuinafsluiting. In Nederland zijn ze te koop in bouwmarkten en tuincentra, dit zal in België ook het geval zijn, anders kun je ze bestellen via het internet. bijv bij www.nubuiten.be
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag me af of houtcomposiet met hardhout ( zoals www.bankirai.nl ) of Vurenhout is gemaakt...?