hoe heet deze bloem?>

Picture for question
10 jaar geleden
in: Tuin
1.7K
Amadea
10 jaar geleden
Wauw, wat een mooie foto!
niko
10 jaar geleden
dankje.
Cryofiel
10 jaar geleden
Jouw foto is mooier dan de foto die ik op Wikipedia vond. Wat mij betreft kun je jouw foto uploaden naar Wikipedia, zodat de foto die daar nu staat (en die ik in mijn antwoord heb opgenomen) wordt vervangen door jouw foto! Ik zie dat je Photoshop Elements hebt gebruikt. Heb je veel met je foto gedaan om hem zo mooi te maken, of was hij al goed en heb je hem alleen maar wat bijgesneden?
niko
10 jaar geleden
veel meer.ondanks dat mijn opname erg goed was,bewerk ik altijd.dat is mijn passie,zo mooi mogelijk maken.
niko
10 jaar geleden
hoe zie je dat ik photoshop gebruik?
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat je Photoshop Elements gebruikt is te zien in de metadata van je foto (niet in de verkleinde versie die GV onder de vraag zet, wel in de oorspronkelijke versie die je te zien krijgt als je op de kleine versie klikt). Daarin staat het volgende: Camera Maker: FUJIFILM
Camera Model: FinePix HS10 HS11
Image Date: 2013-06-06 14:58:01 (no TZ)
Focal Length: 4.2mm
Aperture: f/2.8
Exposure Time: 0.020 s (1/50)
ISO equiv: 100
Exposure Bias: none
Metering Mode: Matrix
Exposure: program (Auto)
White Balance: Auto
Flash Fired: No (enforced)
Orientation: Normal
GPS Coordinate: undefined, undefined
Software: Adobe Photoshop Elements 8.0 Windows Dat mooi maken is je in ieder geval zeker gelukt! Heb je een cursus gedaan, of is het "gewoon" een kwestie van oefenen?
niko
10 jaar geleden
rechtermuisklik op vergrote versie .afbeeldings info.ik zie daar deze info niet.? kunstacademie en daarna avondcursus photoshop.en heel veel ermee spelen.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik gebruik Firefox en daar heb ik een add-on geïnstalleerd: FxIF Viewer. Die geeft letterlijk bovenstaande informatie. Iets meer werk: afbeelding op je eigen computer opslaan en dan openen met Irfanview. Irfanview laat die informatie ook zien (druk op I voor de IPTC-informatie en op E voor de Exif-informatie). Ik heb geen Photoshop (ik gebruik Lightroom), maar ik vermoed dat je deze info ook in Photoshop kunt zien.
niko
10 jaar geleden
ok bedankt.denk dat ik de add-on neem,heb ook firefox.grtz

Het beste antwoord

Dit is een akelei.

Toegevoegd na 3 minuten:

Hieronder een plaatje dat ik van Wikipedia heb gehaald.

Als je een willekeurige zoekmachine neemt die afbeeldingen kan zoeken en daar Akelei intypt, vind je nog veel meer plaatjes.

De akelei bestaat in diverse natuurlijke en gekweekte varianten.

Cryofiel
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
ok.bedankt voor de tip.
niko
10 jaar geleden
dankjewel.