Bestaan er goedkope gordijnen die je buiten kan hangen?

Voor onder onze houten overkapping wil ik graag mooie witte gordijnen hangen. Soort Ibiza strand gevoel.
Maar nu bestaan er speciale buiten gordijnen alleen die zijn erg duur! Zijn er ook goedkopere of alternatieve oplossingen om er toch gordijnen op te kunnen hangen?
Prijs categorie <€100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
7.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je ze ook zelf maken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben zelf niet zo handig anders was het een goed idee geweest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken bij Leen Bakker of Xenos.

Het beste antwoord

Als je viscose neemt,daar worden ook tafelkleden van gemaakt,dan heb je mooie gordijnen voor buiten.
Het is een soort linnen met plastic er in verwerkt.
Bij Leen bakker en de Gamma te koop.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikea is het geworden! Dankje

Andere antwoorden (1)

Ik zou op zoek gaan naar een douchegordijn, die zijn er ook van stof en kunnen in de wasmachine, bij Wehkamp vind je al een witte voor 19,95

www.twenga.nl/Douchegordijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Jouw link leidt naar een niet meer bestaande internetpagina.
Wel een goed idee, trouwens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreemd, bij mij doet de link het gewoon, alleen moet je bij zoeken even wit douchegordijn invullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is een goed idee. Ik vraag me alleen af of het echt heel mooi is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"heel mooi voor de prijs die je er voor betaalt" denk ik, het blijft een compromis. Het voordeel is wel dat je ze gewoon in weer en wind buiten kunt laten hangen, en af en toe met een beetje bleekmiddel in de wasmachine kunt doen om ze weer mooi te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank allemaal voor de complimenten, stippel ik zou geen bleek nemen, maar egfa wit, dat tast het textiel niet aan en wordt niet geel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij dan maar die plus: +
Goed idee.
Ik heb een paar hele lichte, bijna witte douchegordijnen met een heel licht streepje voor buiten bij de camper.
Die gaan gewoon in de wasmachine en blijven mooi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt momopoyolo, leuk voorbeeld, precies waar ik aan dacht.