Kan ik gekleurd zand, voordelig, in grote hoeveelheden bestellen?

Ik heb voor een project geel en rood zand nodig. Ik weet dat speelzand 2 euro kost voor 25 KG, maar ik heb het dus in felle kleuren nodig. Decoratiezand is nogal duur voor dit project, dus ik zoek naar een goedkopere oplossing.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Je kunt niet al te donker zand heel goed kleuren met ecoline.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerlijk gezegd niet. Ik heb het wel gedaan met kleinere hoeveelheden, en dan heb je echt maar weinig nodig. Kwestie van uitproberen.
Wel doorroeren met een stok of roerstaaf en niet met je handen trouwens, en goed laten drogen voor je er iets mee doet, ecoline geeft lastige vlekken.
burgos
11 jaar geleden
Dat klinkt niet als een goed antwoord,maar is een geweldig antwoord ha ha. Hoe kan je dit weten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-) ooit, tijdens mijn stage in het tweede jaar van de pabo werd dit een keer,gebruikt bij handvaardigheid.

Andere antwoorden (1)

Je zou het kunnen bestellen bij een grondverzetbedrijf.