ik heb blauwe korrel 12-12-17-2-15, hij is een paar jaar oud ,kan ik hier mijn gazon mee bemesten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
4.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is nog lang niet over de datum geldig tot 12:12 17 febr. 2015.
burgos
11 jaar geleden
mr Tomaat
Is wel vernuftig gevonden zeg,zeker een puzzelaar??
burgos
11 jaar geleden
De cijfers geven het soort mest aan, ha ha

Antwoorden (2)

Als je het nergens anders voor gebruiken wil,kan je dit gerust op je gras gooien.
Geen enkel bezwaar,en dat het al wat ouder is dat geeft niks,zo iets bederft niet.
Deze meststof wordt eigenlijk gebruikt in de groenteteelt,vooral tomaten,maar je gras heeft hier geen hekel aan hoor.
burgos
11 jaar geleden
Als deze kunstmestkorrel altijd droog opgeslagen is geweest dan zal hij nog een zeer goede werking hebben. Je kunt de korrel het beste strooien op een droog gazon en dan is het zeer goed om deze korrel te strooien als er regen wordt verwacht. Zeker niet strooien na een regenbui wanneer daarna de zon weer gaat schijnen, want dan kan je gazon verbrandingsverschijnselen vertonen.