waar kan ik led lampen op zonne energie krijgen (kopen) ik wil er 6 hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ter verduidelijking, het is niet lamp die rechtstreeks op zonne energie werkt maar de armatuur die het mogelijk maakt dat uw lamp op zonne energie zal branden.
In elke dhz- en tuinzaak kan u legio toestellen kopen.
In bijlage een link die een groot aantal mogelijkheden weergeeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij alle tuincentra kun je die krijgen. Maar let op: er is veel rommel in omloop. Bij de Action verkopen ze ze ook, maar die halen geen 2 jaar, is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Action kosten de led-lampen ook maar 79 cent. Je kunt voor die 79 cent toch niet verlangen dat die lampen dan 20 jaar meegaan. Laat ze twee jaar branden dan kosten ze per jaar 40 cent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@jasser: maar als je doel ook is om minder zooi weg te gooien, ben je er mooi klaar mee.