Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor een Insecten pop is dit?

Hij is ong 2 cm lang, glanzend donkerrood. De rups waar het uit gekomen is was cremekleurig met bruine strepen erop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
638

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De doodshoofdvlinder is net als alle vlinders eierleggend, de eitjes worden afgezet op planten uit de nachtschadefamilie. Het ei is geelgroen tot grijsblauw van kleur en ovaal van vorm, het ei heeft een doorsnede van 1,2 tot 1,5 millimeter. De eitjes worden één voor een afgezet aan de onderkant van bladeren van een voedselplant.

De pop is ongeveer 5 tot zeven centimeter lang en rood tot roodbruin van kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als diegene die de min geeft het beter weet, laat die dat dan zeggen. Aan een min zonder motivatie heb je niets.
Ik weet het ook niet, dus ben benieuwd naar de antwoorden.
de pop is in dit geval maar 2 cm lang, geen 5cm. Ik ken deze poppen wel, die heb ik vaak in de grond zien zitten. Dacht dat het een soort mot zou zijn, veelvoorkomend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een behoorlijk verschil qua afmeting,waarom denk je dan toch aan een doodshoofdvlinder?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding