De hersenen van een papierwesp hebben de grootte van één miljoenste deel van de grootte van menselijke hersenen. Die wegen gemiddeld 1330 gram, dus kom je bij een papierwesp uit op 1,33 milligram.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is appels met peren vergelijken, aangezien het soortelijk gewicht nog kan verschillen. Je kan echter wel uitgaan van een gewicht rond de 0,5-1,5 gram.