Worden mijn pompoenen niet groter?

Ik heb een paar maanden geleden pompoenen geplant, nu heb ik aan 1 van de planten 5 pompoentjes zitten, maar ze worden maar niet groter dan 15 cm rond. Ik weet niet welke pompoen het is of word maar had er iets meer van verwachten en wanneer kun je ze gaan oogsten?

Toegevoegd na 2 uur:
Heb even 2 foto's toegevoegd!!

Toegevoegd na 2 uur:
Heb even 2 foto's toegevoegd!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Pompoenen .. Dat is heel algemeen. Er zijn zeer veel pompoenen, van de kleinere [sier] kalbassen, die maar een tiental cm groot worden, Haikido pompoenen, die 30cm ongeveer worden, en reuzepompoenen, welke wel een kleine meter halen. Allemaal hebben ze veel mest, water en warmte nodig. Daarom zijn een week of 3 geleden veel pompoenen heel hard gaan groeien: Eindelijk werd het warm genoeg. Waarom ze van jou niet groter worden.. Dat kan aan de soort liggen, danwel aan de voeding (Heb je lekker mest gegeven?) Je oogst poempoenen als de verbinding tussen de vrucht en de plant droog begint te worden; Als daar duidelijk bruine lijnen in beginnen te vormen zijn ze aan het afrijpen en ka je ze plukken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100