Ik zoek voor onze stichting een goedkoop adres waar ik een partytent kan halen van 8x4 meter ?

tijdje terug waren er tenten bij de makro of hornbach voor 75 eur zoiets met deze afmeting, als ik bij groothandels kijk zijn deze tenten niet te betalen,iemand een idee waar ik ze wel goedkoop kan halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

Marktplaats heeft momenteel aardig wat partytenten staan, maar de meeste zijn geloof ik voor verhuur. Grote zaken als makro idd zullen ze wel hebben, maar je hebt ook best kans dat dalijk in de nazomer ineens weer een aantal partytenten in de aanbieding zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens op de volgende link, daar hebben ze vele tenten. Wel is het een feit dat bij tenten goedkoop duurkoop is. Niet waterdicht, zeer slecht doek, geen sterke buizen etc.