Waar kan ik deze steen kopen

Waar kan ik deze steen kopen in Westland, den haag en omstreken?
Ben al bij hornbach enzo geweest, zonder resultaat
De maat is : 10,5 x 20,5 en 8cm hoog

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1K

Het beste antwoord

Er is in het Westlans de speciaalzaak voor Tuin & Terras Westland voor de sfeer rondom uw woning. Zij zijn gespecialiseerd in tegels en stenen voor het terras en zullen deze maat vast ook wel in het assortiment hebben.Zij hebben een bezoekadres met modeltuin: Hoge Geest 6a, 2671 LK Naaldwijk of Opslag en postadres Grote Achterweg 1, 2671 LP Naaldwijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top! ben daar geweest en ze hadden hem.
Gelijk besteld en van de week ophalen

Andere antwoorden (1)

Bij een handelaar in gebruikte stenen zal je hem wel kunnen vinden.
Moet je wel weten of het een betonklinker is, of een gebakken steen.