Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar aarde afvoeren westland?

Ik heb een paar kruiwagens met tuinaarde.
Kan ik die ergens kwijt?
Bij de gemeentestort kan ik dit niet kwijt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je pas iets in de tuin hebt gedaan (spitten/graven, verbouwen, tegelen), heb je kans dat de grond nog na gaat zakken.
over een paar weken kom je grond tekort en vind je het jammer dat je het weggedaan hebt.
een paar kruiwagens is niet veel. dat kan je over een paar vierkante meter border verdelen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens bij de Grondbank Westland:

http://www.grondbankwestland.nl/

Of bij de plaatselijke Kinderboerderij om op te hogen cq klimberg(je) te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hee, da's handig!
hebben andere gemeenten dit ook?

Andere antwoorden (4)

als de grond schoon is, dan kun je het vaak wel kwijt bij een boer. de boer kan het gebruiken voor het ophogen van zijn weilanden. zeker in het westland is dat wel nuttig. rij dus gewoon eens een paar boeren bij langs en bied hen de grond aan.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Als het goede, schone grond is kun je het vast wel bij een boer of een moestuinier storten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er niet iemand van de buren die wat van deze aarde wil hebben?En als het goede grond is, dan stort je het toch in een gemeente perk,later even met de hark er door ,en de buurt is blij met je.
(Lees meer...)
burgos
11 jaar geleden
als je toch moet kruien zet dan eens een ad op marktplaats met de mogelijkheid om het te komen brengen.

door het woord 'gratis' alleen al trek je gegarandeerd geïnteresseerden met je ad, dus wie weet.

wellicht zijn er moestuintjes in de buurt en kan je hier even laten weten dat je aarde over hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding