het heeft net geregend ,ik zou mijn beklinkerde inrit willen besproeien met onkruidverdelger, zou dat nu kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat allemaal op de verpakking!

Antwoorden (4)

als het goed is zou dit nu kunnen, ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou het kunnen doen,doch het is beter bij droog weer.Als je het nu doet moet het zeker lang genoeg droog blijven,want door regen gaat de werkzame stof verdunnen of wegspoelen.
fremar
11 jaar geleden
Als het net gelegd is heeft het geen zin. De onkruid verdelger werkt op het blad van het onkruid en werkt niet preventief. Het kan het best bespoten worden op droog groen. Daarbij moet het 24 uur droog blijven om in te werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat het onkruid er gewoon even doorkomen.
Hoe meer blad hoe effectiever het zal werken want het gif wordt door het blad opgenomen en naar de wortels gevoerd waar die dan afsterven.
Daar kan u dan uit afleiden dat het beter is te sproeien na een droge periode en vooral ook met geen regen in het vooruitzicht om optimale opname te garanderen.