Waar kan ik van die pallisade randen (beton) kopen van zo'n 90-120 cm hoog?

In verband met een verlaging en een verhoging in mijn tuin heb ik een rand nodig. Deze moet echter wel een grote bak/wand aarde tegen houden en dus redelijk de grond in.

De diepte van de verlaging wordt een cm of 30, en die van de verhoging ook. Ik zit dan over een afstand van 5 meter met een rand van 60cm hoog. De paaltjes moeten dus ook nog de grond in, en 20 cm vind ik dan ook nog aan de krappe kant.

Nu zie je op internet veel van die palisadebanden. (zie foto) Ik ben dus op zoek naar zoiets, maar dan moeten de paaltjes dus rond de 1mtr hoog zijn. Ik kom er niet uit met die maten die erachter staan (wat is hoogte en wat is lengte?)

Wie kan mij helpen?

Ik sta open voor andere goede suggesties die niet al te veel geld kosten.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het zou toch fijn zijn als ik minstens een uitleg krijg over de aanduiding van de maten, ik kan nergens vinden wat nou hoogte is en wat nou lengte namelijk.

11 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Antwoorden (1)

Kijk eens op Marktplaats naar palissade randen! Ik kom ze heel vaak tegen, en dan ook nog eens gratis af te halen. De meeste mensen zijn blij dat ze er vanaf zijn, want als ze ze moeten wegbrengen bij de stort, kost ze dat nog geld ook!
Je kan selecteren op 10 of 15 km van je eigen postcode, dan
hoef je er ook niet zo ver voor te rijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sterredag
11 jaar geleden
Die hoogte komt niet zoveel voor ook niet op marktplaats dus.