wat is dit voor bloemetje/onkruid?

Dit kleine rode bloemetje groeit in een pot waar een vetplant in staat (staat buiten op terras). Gisteren zaten er 4 oranje-rode blaadjes aan, vandaag nog 2.

Ik vroeg me af wat dit voor bloemetje is? Het lijkt een beetje op een mini-mini-klaproos vind ik.

Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (2)

ja hoor het is een van de vele soorten wilde klaprozen.

Toegevoegd na 7 uur:
Het is de kleine ook wel bleke klaproos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook mijn eerste indruk ; gewoon een klaproosje. hier steken ze ook overal hun kop tussendoor ; leuk !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jep inderdaad leuk toch?
Reddie
11 jaar geleden
Volgens mij is het geen klaproos, maar een vetplant.
Hij doet mij meer aan een kalanchoe denken.
Reddie
11 jaar geleden
Sorry, niet goed gelezen. Ik keek naar het blad.
Het lijkt een kalanchoe met daarboven gehouden een bloem van de wilde klaproos