Weet iemand waar je keramieken tuinbeelden kan kopen? zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (4)

Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me dat deze foto gemaakt is tijdens een van de 'keramuze' tentoonstellingen in De Bilt / Bilthoven. Of dat waar is maakt voor het principe van mijn antwoord niet echt uit.

In principe verkopen de kunstenaars zelf deze keramische voorwerpen, dus dan moet je navragen wie de keramist is die dit maakt. Dat kan je halen uit de catalogus van de betreffende tentoonstelling.
Als het werkelijk om de KeraMuze gaat, dan kan je dat navragen bij:
http://www.kunstdebilt.nl/Contact.aspx?Selected=home&Chapter=Contact&ID=15
14 jaar geleden
Op de bron hieronder staan afbeeldingen en als je daar op klikt krijg je diverse adressen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien ver bij je vandaan, maar wij zijn in Zeeuws- vlaanderen geweest in Zuidzande, bij atelier de Test.
Ik heb al veel gezien op dit gebied , maar dit was wel heel bijzonder.
Er is een buitentuin met keramiekbeelden en een oude boerderij met een grote ruimte binnen, er stonden inderdaad de dingen van je foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
google even op beeldentuinen. Daar zijn het soort objecten te vinden waar je mee op de foto staat. Ik heb het even gedaan en de ene na de andere beeldentuin wordt hier genoemd.
Een mooie beeldentuin die ik persoonlijk ken is "sousterre" in Lith-Oijen (N-Brabant).
Succes...