Schutting zijkant huis.totale lengte ong.15mtr.vanaf hoeveel mtr moet ik lager met schutting?

Naast en voor ons huis loopt een kruisingsweg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (3)

Als ik jou was zou ik dit even bij de gemeente navragen. Lijkt me dat ze precies de regels hiervoor op papier hebben staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt af van de verkeersonveilige situatie ter plaatse.
Het is heel goed mogelijk dat je helemaal geen schutting mag plaatsen, overleg eerst met de gemeente, wat wel en wat niet mag, dat is prettiger dan dat je straks een deel van je schutting weer moet afbreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk om te zeggen maar ik denk niet dat je er zo maar alles kan plaatsen..

Dus ffe contact opnemen met iemand van de gemeente die erover gaat!