hoe vaak bloeit een wietplant?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verbouwen van hennep voor het verkrijgen van een verdovend middel is bij wet verboden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in Nederland hoor, je mag hier een stuk of 5 planten hebben, legaal, voor eigen gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1x te veel

Antwoorden (1)

De wietplant begint te bloeien naarmate de dagen korten worden, hij bloeit dan eenmalig en dan vergaat hij.
Als je wiet onder lampen kweekt dan laat je ze eerst groeien door ze lang licht te geven, zijn ze eenmaal groot genoeg dan geef je ze korter licht en dan gaan ze in de bloei, haal je de toppen eraf en je gaat ze weer langer licht geven dan kun je ze weer in de groei zetten en ze naderhand met minder licht voor een tweede keer in de bloei zetten. Dit word trouwens niet gedaan omdat de plant normaal als hij uitgebloeid is "op" is.

Dus antwoord op je vraag: 1 keer maar je zou ze met kunst en vliegwerk een 2de keer kunnen laten bloeien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is jouw energierekening toevallig erg hoog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd veels te hoog dit jaar maar dan door ons huishouden wat uit 2 volwassenen en 5 kinderen bestaat. Illegale dingen heb ik allang afgezworen :p